Wednesday, September 8, 2010

Jees Seri Gombak & Nailis Sentul

Ramadhan kali ni meriah juga lah kan.
Dalam sebulan berpuasa tu sempatlah aku & nurul berbuka dgn akak sekali kt Jees Seri Gombak,menu kiteorg 1st time tu biasa je_Nasi goreng jees!
Kali kedua agak menarik dgn kehadiran azmil..walaupun die ni lewat tapi kira ok la kan dari tak datang.
Menu kiterog kali tu terbaik sup ekor,sayur kailan ikan masin, telor dada,ayam goreng + satay ayam hahahaha
satay order smpi 20 batang,mkn nye 3 org je!Nurul tak mkn satay so pe lagi nasib misd kuat mkn,aku je dr misd yg tk kuat mkn.KURUS je aku
hahahhahahahaha
Seminggu sebelum raya, satu lagi plan mkn sesama,tapi kali ni pas buka la
Di Nailis kami semua berhimpun.
Ada aku,nurul,akak,azmil,shanaz,halimah
Menu kiteorg mlm tu western skit_lamb chop,chicken black paper chop,burger set,set rojak sebagai pencuci mulut.
alhamdulilah kali ni nye ramadhan byk juga masa aku dan nurul bersama kengkawan!