Tuesday, September 7, 2010

Macam-macam pada 4september2010

Hari sabtu la katakan!Macam-macam la plan nya
Bangun tak berapa awal la,bangun-bangun terus menghadap kereta kesayanganku RX8Turbo dan kerata nurul
Servis baik punya
Siap je bahagian servis terus bergegas ambik nurul
Tempat pertama yang kami serang adalah Gudang kerepek di Batu Caves
Gudang ni memang tempat feveret aku tiap-tiap tahun
Dapatlah aku belikan kuih-raya untuk keluarga
Nurul pun leh tahan borongnya..segala kerepek kiuh kacang diborongnya
Semuanya untuk keluarga tercinta
Yang tak tahan tu,siap ada org kirim
Sapa lagi,Khairuamisah la orgnya
Dengan berbudget duit diberikan die,aku dan nurul beli la apa yg patut utk die
Leh tahan juga lah banyaknya die

Hari tu menu aku dan nurul berbuka pose ialah ayam penyet the curve
Erin da lama plan dgn nurul nk buka sme
Erin dtg bersama BF,last minutes kawan japan die join sme (Rika namanya) hobinya gelak sakan
Liza dan yah ada juga join
Pas abis berbuka di ayam penyet,kiteorg gerak ke chocalat iaitu tempat coklat special...
Apa lagi layan coklat pula la,ais coklat la mcm-mcm la lagi
Settle je semua,aku dan nurul terus bertolak ke Tanjung Malim
Hari tu aku dan nurul penuh dengan aktiviti,walaupun letih,kami seronok dapat bersama kawan-kawan.